Best friends for ever!

HELLO! Today I and my best friend to be with each other it will be really fun! I woke up at half past eight today, though I should call her at ten o'clock.I hope that we two may be fun today but now I have to write in Swedish!
Så nu ska jag skriva på svenska istället ;D Men jag har inte träffat min bästis Madde på 2 veckor eftersom vi båda har varit utomlands, hon åkte dagen innan jag kom hem haha litte lustigt tycker jag ;) Tycker inte ni det? Jag vore glad om ni komenterar,tittar på bilder,läser och följer min blogg det vore riktigt roligt faktist! xD

Nu på söndag tror jag det var är det fars dag så tänker ni ge eran pappa någonting eller brukar ni inte det? På måndag är det skola igen så jag undrar om alla ni har hafft ett bra höstov nu då, har ni det? Svara gärna och skriv vad ni gjort för roligt under höstlovet. Vissa kanske bara avrit hemma och vissa anndra kanske varit med kompisar,åkt båt eller varit utomlands som jag är det någon som har gjort något intressant?
Nu ska iallafall jag inte skriva mer, jag kommer skriva varge dag om jag hinner med det jag försöker att hinna men man vet ju alldrig om man inte hinner med det. BYEBYE/HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0