Matte prov!

Hej, idag hade jag matte prov jag hoppas att jag fick dom flästa rätt, men jag gjorde i allafall mitt bästa:D Maria/fröken skulle försöka rätta dom så fort som möjligt typ. Men i morgon har vi bild och idrott och efter skolan ska dom som vill i min klass åka och bada i eriks dalsbadet till klockan 7! Det ska bli riktigt roligt. Jag och min kompis Nora håller på att smsa, väldigt roligt haha. På söndag har jag basket match/om jag kan gå ;D Jag hoppas som sakt att jag fick alla rätt jag har iallafall pluggat hårt inför detta prov som just vart idag. Det känns bra men jag komme nog få minst 2 fel om jag får gissa själv. Men nu ska jag forsätta att msa med Nora ;D Byebye see you leter!

Kommentarer
Postat av: HetasteNora

Alltså, varför vill du egentligen åka och bada, Linneah?

Hetaste Nora kommer inte att vara där så du har ju ingenting att spana på! :P

Lol, nejmen schysst blogg.

2010-11-25 @ 19:16:33
Postat av: HetasteNora

Alltså, varför vill du egentligen åka och bada, Linneah?

Hetaste Nora kommer inte att vara där så du har ju ingenting att spana på! :P

Lol, nejmen schysst blogg.

2010-11-25 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0