Vart med Alice o Sanna igår och Idag blir det Manda och Marre

HEJ! Igår var jag emd sanna och alice vi lekte typ nyheter elr något sånt att det var en som jobbade och frågade saker till 2 stycken som bråkade och inte höll merd om varandra och så filmade vi det haha:) men idag ska jag till Manda och Marre vi ska se på film det ska bli rigtigt roligt/läskigt? Det blir kompisar typ varge dag eftersom det är lov;) då ska man ju passa på. Igår vart det inget bus eller godis med :( vem skulle jag gott med då? Jag tänker alldrig gå själv ush vad läskigt alla spöken är ju lösa då :S
Idag vaknade jag typ halv 8 :/ Kunde inte somna om som vanligt haha.
Nu blir det inlägg lite då och då får se när jag kommer på att skriva.
Men nu är det slut för idag klap klap tack och adjö för idag klap klap tänk vad tiden gick fort och vad mycket vi gjort men nu är det slut för idag klap klap och tack o adjö för idag klap klap tänk vad tiden gick fort och vad mycket vi gjort men nu var det slut för idag klap klap så tack och adjö för idag! HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0