KONSER!

Tja bloggen! Tja bloggen snart ska jag åka på en konser typ i globen :) Det ska bli roligt, hoppas man får deras autograf! <33 Jag har typ alldrig varit på någon sån här konser! Typbara disney sak och sånnt, hihi. Vilka mer ska gå på den? Det är vissa anndra som jag känner som också ska gå på den vad jah vet :D Men jag vet säkert inte alla som ska gå på det.

BASKET:                                                                                                                                                           På söndag ska pappa köra mig och Veronica till våran basket match! Jag tror och hoppas att vi vinner, det får ni se på blogg inlägget efter matchen! Håll tummarnaför mig och laget!<33

SNÖ:                                                                                                                                                             Gud vad mycket snö :D jag och min granne gjorde en jätte liten snö gubbe idag efter skolan :) roligt, jag värkligen ällskar snön! Det är roligt,mysigt och såklart härligt!

SKOLA:                                                                                                                                                            Idag på skolan hade  vi storsammling. Och den hära dagnen slutar vi tidigast, klockan tjugo över 1, det är våran tidigaste dag. Skolan är faktist ganska rolig tycker jag! Kanske inte så många anndra tycker men man träffar ju kommpisar och lär sig sånna saker som man behöver kunna och så finns det ju: musik,bild,idrott och elevens val :D

HEJDÅ:                                                                                                                                                          Nu ska jag sluta och skriva för idag och chatta med min jätte braiga kompis Linnea som jag värkligen SAKNAR!!! Hör du det Linnea? Miss u so mutch!!!! <33333   


Kommentarer
Postat av: linnea

menar du mej isåfall saknar dej med gmn<3333333333333333333333333333333:(

2010-12-31 @ 22:47:20
URL: http://liinnizz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja det var dig jag menar <33333 saknar dig jätte mycket! Klarar mig snart inte längre! <333333333333333333333333333333333:(

2011-01-16 @ 09:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0