Hemma<33333 skola i morn och nästa dag men inte näst nästa dag för då blir det.....

Heeeej! I morgon e de skola och i övermorgon men inte efter övermorgon, då blir de kanske en låååååång basket match och sen på söndagen e det södra judo open/ judo tävling :) Jag ska vinna jag loooovar mitt mål e att vinna eller komma 2a!! Hihi på fredag finns de mycket godis att äta hehe åt knappt något förut! :) :) :) :) :) :) :)
Haha men idag blir de knappt några skämt juuust idag så lugna de kommer att komma många skoj varje gång efter minst 1 per gång jag bloggar; 







          En snigel familj skulle gå över vägen och då sa snigel mamman:
          Ni får inte gå över gatan enu fördet kommer en buss om 4 timmar!





Hahahahahahhahah! haha                             haha



Hejdå då! Se you leater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0