Judo tävlning i morgon :) undrar ni vad jag gorde didag så lääääs!

Heej! I morgon har jag judo tävling:) jippie håller tummarna för mig själv att jag ska vinna! Mitt mål e lixom att vinna så mycket som möjlikt och bli riktigt väl tränad och smal tack vare träning (hoppas det funkar) hehe
Men iallafall idag har jag vart med Madde och vi hade jätte roligt! Vi såg på en läskig fiiilm :) det  var en aaaaaas stor ödla som var gravid (dom födes gravida) och det var en kill ''ödla'' det var någon sorts ödel dinosaroie men ialafall så åt den folk och sånt och den hade över 100 ägg som skulle knäckas så hon sparade mat till dom och sen ''dog'' hon eller ja svimade tack vare millitären :) men äggen fanns ju fortfarande kvar och dom blir gravida så fort man föds! Och sen dog dom små barnen och han som svimmade märkte den asså ödlan så han vart jättte arg och sprang efter nåra som var huvud pärsonerna och sen när den dog så fanns det ett ägg kvar! Och det var på slutet när den sluta som man fick se de så ni förstår ju att det fortsätter och fortsätter eftersom dom blir gravid så fort dom föds fast man e kille! fast den slutade ju med att man fick se ett ägg kvar! 
Den var aaaas grym! och scary! Men vi åt godis,skrek och höll i varandra när vi såg den hehe :) Men det var en jätte rolig dag med madde :) sen gick vi hem till mig och hoppade studs-matta och lekte med Lakrits<333 En as grym dag med min bästa kompis Madeleine! <333 vi e som gjorda för att vara bästisar med varandra och att ha as kul med varandra! Båda gillade typ samma sorters filmer :) puss till alla... Miss U Madde!

ÄLSKAR ...... DIIIIG.. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0