nya saker händer på min blogg nu :)

hej alla blogg läsare! Om ni vill ha någonting att göra under vissa dagar så läs min blogg lite mera nu för jag kommer börja att skriva in några roliga ''historier'' några gånger i veckan, här kommer några:

    Pojken sa til läraren:

- Fröken kan man få skäll för något man inte gjort.
- Nejj, men varför frågar du?
- Jo, för jag ahr inte gjort mina läxor ;) 


      - Jag tror att dykare har ett mycket lätt jobb.
- Varför då?
- Jo, för så fort dom blir upptagna är de lediga!
 Fattar ni den? asså dom e ju lediga när dom jobbar för dom får ju simma i havet ;)

Rom byggdes inte på en dag.
Då måste rom ha byggts på natten!




Vart hittar man historiska kossor?
SVAR: PÅ mu-seum ;)


- Hoppa inte ner i bassängen, det finns ju inget vatten!
- Det gör ingen, vi kan inte simma!




killen i baren sa till han som jobbade där:
- Har ni bröd?
- Nej vi har inget bröd.
- Har ni bröd?
- Neej, vi har inget bröd
- Har ni bröd?
- NEJ VI HAR INGET BRÖD!
- har ni bröd?
- NEJ VI HAR INGET FÖRBASKAT BRÖD! OM DU FORTSÄTTER ATT TJATA SÅ SPIKAR JAG UPP DIG I VÄGEN!
- Har ni spik?
- NEJ VI HAR INGEN SPIK!
- Har ni bröd?




Två citroner gick över vägen. Den ena blev påkörd . Då sa den andra:
- Blev du sur nu?




- Hur kom tjuven undan? Låste ni inte utgångarna?
- Jo men han kanske tog en av ingångarna....





Två muffinsar satt i en ugn, då sade den ena:
- Gud vad det är varm här inne.
Och då sa den andre:
- Aaaah! en talande munk!




En elefant bar på en myr uppför en backe, elefanten stannade för att det var för jobbigt att gå upp för backen och då sa myran:
- Ska jag hoppa av så att det blir lättare kanske?



Haha aja det får räcka med skämt för idag tycker inte ni det?
Om ni vill ha mera skämt får ni kolla in på min blogg lite oftare ;) Och kommentera gärna mina skämt :)

Kommentarer
Postat av: linnea s

roliga>3

2011-04-05 @ 15:08:35
Postat av: Linnea puss

Haha vet! Har ju as grym humor gmn! Men du skrev lite fel du skrev>3 men det ska vara <3 ;)

2011-04-06 @ 19:27:54
URL: http://linez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0