Dushade just, skola=1 vecka

  • Heeei alla bloggläsare och bloggare! Har just dushat efter en rolig judo träning =) fast jobbig ;)<33
    Men iaf om en vecka så börjar min skola! Längtar men ändå inte!
    SKÄL:
    till att jag längtar; man får träffa sinna kompisar!
    till att jag inte längtar; kommer bli jobbigt, det kommer bli svårare och det e skönt att vara hemma o slappa ;)
    Haha;D   Nu ska ni få lite fackta om mig!

  • Favo färg: Svart,röd,vit
  • Namn: Linnea
  • Smeknamn: Linnet/Line
  • Bästisar: Madde, Linnea, Linnea, Josse, Sandra, Nora
  • Pojkvän; typ ingen...
  • Djur: Hund, pudel, namn: Lakrits ;)
  • Vad jag vill bli: Kock
  • Gillar: Judo,Basket, träffa kompisar, Dannsa, Sjunga
  • Ålder: 12
  • Mobil: Iphone
  • Favvo djur: Hund och Chinchillor
  • Gillar för sorts filmer; Action och läskiga
  • Favvo artist; Justin Timberlake
  • Sorts musik; Pop, rock
  • Favvo årstid: Sommar
  • Favvo månad: Juli
  • Fyller år; 28 juli
  • Favvo tv pogram; Simbson, Family guy, Kombisarie mors/frost/ lewis, bond, morden i midsommer, beck

Men ska upp o käka frukt sallad ;D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0