Vart med kompis :) sandra 12 år :D

Heeej! Nu vill jag gratta sandra som fyller 12 år idag! Stort grattis sandra! Hoppas du haft det bra!
Ja må hon leva ja må hon leva ja mmå hon leva ut i hundrade år, ja viska hon leva ja viska hon leva ja viska hon leva ut i hundrade år! Ett fyrfalle leve för sandra,  hon fyller hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra, hurra,hurra,hurra,hurra,hurra,hurra,hurra,hurra!!!!! Igår var jag med sandra och vi badade i trehörningen! de var jätte sjönt!!!<33<33



Sen när jag kom hem sov jag över med Linnea!<33

haha lekte lite med mobilen :)
hihi med hejdå! PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

jätte fin och bra blogg du har\ida <333333333 <33333

2011-08-14 @ 19:27:41
URL: http://idahoff.blogg.se/
Postat av: Linnea

taack

2011-08-14 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0