Bilresa;)

Tja, sitter i bilen på väg från Göteborg till Skåne och utanför så regnar det för fullt! :( hoppas de blir fint ikväll i Skåne så att vi ja. Ta ett kvälls dopp :) glömde Säga att jag lyssnar på musik också, ja jag skriver ju med min mobil;) på måndag ska jag vara med Madde :) längtar.. De ska bli as kul!!! Ska försöka skriva längre inlägg en vad jag brukar :) men idag så var vi ine i stan och jag åt glass och till lunch vart det räck sallad :) jag har näppe ett par skor också, och fått en T-shirt av Jenny eftersom jag fyllde år;) haha 12 år nu:) inte sån stor skillnad men ändå ;) träffade inte Tilda i Lysekil ;(( as dåligt!! De Har vart en ganska bra Semester:) vill åka Ålands båt igen, jag o Sandra hade jätte kul!! Men hejdå!! Den 26/7 kl. 16.01 Skriven av: Linez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0