Lång hälg, Sommar lov, Skola!

Hej alla glada läsare! Nu är det lång hälg och när långhälgen e slut (tisdag) är det 4 dagar kvar tills sommarlovet är och efter 10 veckor (när lovet e slut) börjar skolan igen och då går jag i 6an :) fast nu kommer inte jag gå i 6a utan dom har ändrat namnet till 6x och 6y med jag ska gå i 6x =) ochd et kommer börja en ny kille i klassen:)
Jag har vart och tältat med Sandy ( Sandra) Josse ( Jossefine) Linnet (Jag) xD det var jätte roligt tyckte jag :) Men vi viste inte hur man satte upp tältet men vi fick upp det efter en stund utan NÅGON HJÄLP! Fett bra man e;)
Nu kommer de en liten önskelista om vad jag önskar mej i födelsedags pressent <3333
1. Iphon!!!!!
2. Nintendo!!!!!!
3. Herry potter bok 1.
4. Kläder= Magtröja,Linne,sharts,tajts,geans :)
5. Toning= Röd :)
6. Pengar.
7. OCch lite annat ;)<333
Haha det där var bara viktigt för dom som tänkte köpa pressent till mej när jag fyller år!
Men nu tänkte jag hitta på något annat roligt att göra, inte för att jag vet vad för något men ändå:)
Hejdå! Pusspuss! PS: LYCKA TILL EAST PÅ BASKET CUPEN!!!!<333 SAKNAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0