Nyckelpigan Nick

Hejhej!               Till Nick:



Jag vet att vi inte han att träffas så länge kanske bara ne halv timma eller kanske mindre en så! Men du är den sötaste lilla krabaten jag har träffat och om du får lusst så får du altid komma och hällsa på! Det kommer du altid få göra!  Vi kanske ses någon gång i framtiden min egna lilla nyckelpiga! jag var orolig för din vinge men du klarade det perfekt! jag e så stålt över dig måste du veta! Tack för stunden vi fick tillbringa ihop!<333 Jag glömmer aldrig dig!






Så det var min lilla ja hälsning till Nick (nyckelpigan). ni tyckersäkert det e fjantigt men nyckelpigor kan faktist också vara en människas vän och betyda väldigt mycket för en!  Så ni kan tycka vad ni vill men jag kommer aldrig att glömma Nick!<33 och inte mina vänner häller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0