Frågor och svar om mig! <33 pööz

  1. Hur gammal är du/ Jag är 11 år!
  2. Har du något djur i såfall vad för djur?/ Jag har en hund vid namn Lakrits.
  3. Är du ihop meed någon?/ Neeeeeej!!!!
  4. Vad gillar du att göra/ Köra judo,basket, vara med kompisar,sjunga lyssna på musik, dansaoch göra en teater.
  5. Hur trivs du i din skola/ Jag trivs bra i min skola!
  6. Vad är bäst emd din klass?/ Mina kompisar och lärare såklart! Alla är snälla,omstänksamma, pööz!
  7. Vad är ditt favorit ämne i skolan?/ Bild,musik,idrott,matte och engelska.
  8. Vem är din idol/artis/ Justin Timberlake!!!
  9. Vem tyckte du var bäst i melodifestivalen?/ Love Generation, DOM ÄGDE!!!!
  10. Vad är din favorit färg?/ Svart,Vit,Röd,Blå
  11. Vad är din favorit mat?/ Pizza och tazos OCH MUSLOR! :p
  12. Vad heter du?/ Linnea
  13. Har du flyttat någon gång?/ Ja en gång när jag var ett år.
  14. Har du haft något eget djur som bara är dina?/ Ja, mina gammla vandrande pinnar!
  15. Vad är din bästa månad?/ Juli
  16. Varför är just den måpnaden bäst?/ Jag fyller år då ochd et e varmt och många blommor ute och på juli åker vi till lysekil oftast :)
  17. Nämn  något namn du tycker är fint/ Azola.
  18. Vad är ditt stjärntäcken?/ Lejon, grrr xD
  19. Vem saknar du jätte mycket?/ Tilda, Alina, Lydia och några andra!
  20. Vad är ditt favorit godis?/ Har många men ett av dom är djungel vrål.
  21. Nämn något en bra kompis ska vara för att det ska vara en riktig kompis för dig: Snäll,rolig,omstänksam,en som inte blir arg om man råkar göra något som e dåligt eller gör så att man förlorar om man spelar ett tv spel tillexempel och en som värkligen bryr sig om mig och gillar mig för den jag är! <333  Presis som några av mina kompisar! <33 Pöööz

Nu ska jag sova pööööz, komentera gärna! <33 Natti natt


Kommentarer
Postat av: Clara

hahah nicee

Bra att veta också ;)<333

2011-03-06 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0