Hemma från tävlingen, kom........

3a! Jag fick bara köra mot killar men spelar ju inte så stor roll då men ändå, det var svårt men jag klarade av en av dom ps: Dom var långa :S det var läskigt men den ena som jag förlorade mot hade jag kört mot förut så jag var inte så förvånad men aja nästa tävling tar jag guld! :)
Linnea S och jag sovde över från igår till idag ochs en sjussade vi hem henne efter judo tävlingen! Grattis Ida för guld och Grattis Elvira för silver, bra kört tjejer! I morgon kanske det blir basket match? Har inte frågat en men aja det får vi väl se, om ni vill veta det får ni läsa min blogg i morgon efter  middag eller kanske på måndag ;)
Sussane=Mamma ledig så nu är min pararell lärare Gunnar ända fram till sommarlovet :) det kommer kännas kångt sen får dom nog en annan som vikarie tror jag, jag har inte så stor koll på såna saker men aja :)
Hihi :) Hoppas Linnea, jag och Nina kan sova över nästa hälg eftersom Nina inte kunde men sen på söndag (altså nästa söndag) är det KM och det ska jag inte missa! Då blir det guld! Det kan jag lova er mohahahaha ;) thihi. Men aja, har inte så myckte mer att skriva så det får räcka för idag ps: Michael om du försökte skrämma mig med alla plast spindlar som du lade ut i Linneas Pappas hus så lyckades du! Haha
Hejdå Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0