Boda booooooooooorg<333

Hola a todos los lectores felices! El viernes, junto con la clase para ir a la Boda Borg y espero que será muy divertido! Por favor, comience a leer mi blog y comentario acerca de esto! POR FAVOR, NO LECTURA JU TIPO Y Comentar acerca de esto! ¿Cree que es aburrido con todos los populares en la escuela que nadie más ahí?  det betyder: Hej alla glada läsare!På fredag ska jag och min klass åka till Boda borg och det hoppas jag ska bli jätte roligt! Snälla läs och komenter min blogg!  sen får ni ta reda på själva vad de sista betyder!


Men nu ska jag börja skriva på svenska (det där som jag skrev först var på Spanska)
Jag ska typ börja med någon berättelse eller någor, vill det men vet inte riktigt vad jag ska börja på, berättellse,danns eller vad!!!!!!!!!!!!!!!!!!? Tack och adjö lever pastej!

Adiós a todos los lectores!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0