Km=van Erik=iiiiidol Justin Timberlake=Iiidol!

Tjobre! Idag var jag på judo tävling (KM) jag kom 1a =) jag fick bara köra mot killar -.-'' aja är man bäst så är man ju det xD     Ååååååååååååååh Erik du e min iiiiiidol! Ååååååååååååååååååh Justin Timbrerlake du är min iiiiiidol! Förstår ni att dom 2 är mina idoler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Hoppas ni gör det! Annars blir jag ledsen :'( snyfft!  Hahah ne skoja xD men skojade ej om att dom var mina idoler!
You will one daaaay! I will be popular............................................... I putt my hand up in the lamps..................


Hihi! Lyssnar på skivan med Erik Saades autograf på nu :) jippie! I LOVE YOU ERIK!
I LOVE YOU JUSTIN TIMBERLAKE! NI ÄR MITT MUSIK HJÄRTA OCH EN DEL AV MITT VANLIGA HJÄRTA! <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0