:D GLAD!

Tjaa alla läsare & bloggare! Idag e jag jäääätte glad :D För att vi vann på basket matchen vi hade 20 poäng och de andra laget hade 6 :D De var jätte bra kört tjejer! Och som ni kanske vet så sov jag över med min kompis Ylva och vi hade de jätte kul :) Vi skrattade as mycket ( Ja fick värsta skratt attacken ) :D Haha och hennes läskiga kakaduva som ja e rädd för satte sig på mitt huvud och ville inte av :s vart as rädd ju!!!! Hihih :D Älskarejj ylva! Fast just nu e jag gaaalen på dej ylva! Asså trodde värkligen att du skulle pröva på basket men nu vill du inte :( vart värkligen glad när du tänkte pröva på men nu e ja inte de längre ;) Men vi måste sova över igen gmn! Vi hade de så himla kul! Ehm ja och i morn är de skola också ju ;( BLÄÄÄ joooobigt ;D Ojj juste vi hatr idrott direkt på morgonen kom ja på nu.. Hehe xD Snart ska jag upp fika eftersom det e farsdag så vi tänkte fika lite och så ;D GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG! PUUSS ÄLSKAR DIG!<3 Här efter detta inlägg kommer en liten bild på min kära pappa :D Men hejdå! puss // Linnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0