Hemma... :)

Tjja alla bloggare&läsare! Kom just hem från en skola där jah kolla vilken linje jag ska ta till sjuan ;D Har äntligen bestämt mejj; 1.Allt om mat 2. Designe & Media 3. INGEN haha ;D nu såg ni vad jag bestämt mej för då ;D I morn efter skolan ska jag vara med Josse och sen ha basket! Sen på lördagen så har jag jud tävling och då ska Sandra följa med och sen ska vi sova över :) Men vad tycker ni om min blogg skriv(komentera) svaret av dessa svar; 1.BÄSTA BLOGGEN! LÄSER HELA TIDEN! 2. Ganska Bra.. 3. den är väll okejj. 4. Inte så bra 5. SÄMST AV ALLA ANDRA BLOGGAR! Vem orkar läsa denna blogg? Komenera svaret ni tycker :) och om ni inte tycker om den så skriv gärna vad jag kan göra bättre! Herå! Nu ska ja se på Navi CSI :) PUSS //LINNEA<33

Kommentarer
Postat av: (lin)nea

jag tycker din blogg e jätte bra!!<333

2011-11-17 @ 21:57:11
Postat av: Linnea

Tack vad bra :)<3

2011-11-18 @ 06:37:38
URL: http://linez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0