Hemma:)

Tja, jag e hemma från Göteborg nu :D Eller aa de har jag vart ett tag;) Men nu snackar jag med Linnea på skype och vi pratar lite om allt möjligt xD Men just nu pratar vi om vad vi ska välja för linje i sjuan XD Jag ska nog välja ''Allt om mat'' och Linnea.S vet inte så jag ska klara av att få henne att välja ''Allt om mat'' Mohahahaha jag ska vinna! xD Hehe... Men hejdå har typ inget intressant att skriva eller j föresten att jag är bäst på att slå huvudet i sängen haha XD Men vem av mej och Linnea vinner på denna fråga: Vem är bäääääst? SVAR; Jaaaag såklart haha XD ne men här kommer den riktiga frågan; Vem tror ni är smartast? ( haha både jag och Linnea vet svaret ) Men hejdå kommentera svaret och skriv gärna vad jag kan skriva om nästa gång! PUSS //Linnet :)

Kommentarer
Postat av: linnea s

jag e såklart smartast!!<33 jag fick tom din hjärna ju!!!:)

2011-11-06 @ 19:45:47
Postat av: Linnea

Haha shhhh Linnea!!!! du ska ju inte avslöja svaret nu haru ju förstört hela frågan, suck linnea linnea tänkt lite haha x'D

2011-11-06 @ 19:47:01
URL: http://linez.blogg.se/
Postat av: linnea s

haha, men nån måste ju säga de!! :) o de e ju nt precis nån nyhet!! ;)

2011-11-06 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0