Intervju,skola,med mera XD

Tja alla läsare och bloggare! Idag klarade jag av en till dag av skolan :) En dag mindre till Jul lovet haha ;) Men idag gick min sko sönder :'( Och idag i skolan fick jag reda på att jag och en annan i min klass ska intevjuas av några skolinspektioner och så ska vi guida runt dom i skolan haha XD läskigt men fett nice :) ska till rektorn i morn klockan nio :S undra vrf ... :S Haha vet vrf :D för att han ska berätta för mej och Ludde lite mer om skolinspektirn saken typ :P Hihi på lördag ska jag sova över med Ylva hos henne och det kommer bli fett nice :D sen på söndag så har jag basket match och då hänger nog hon med:) Komentera gärna om det e något ni vill jag ska skriva om nästa gång :) Tipsa gärna också :) Puss! // Linnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0