Linnea,Ylva<3, Bowling, Kussiner, skola, skolsaker xD

Tjaa alla läsare & bloggare! :* Idag var jag med Linnea och Ylva:) Vi hade det fett nice och åt lasagne till middag :D Fett gott jue! Haha :* På lördag ska jag sova över med den sötaste tjejen i världen = Ylva! och på dan ska jag vara med Linnea och ylva :D fast Linnea fick inte sova över :( sen på söndagen är det basket match och då hänger Ylva me :) Hihi:) I morgon efter skolan typ klockan 4 ska jag åka och bowla med Bästa kussen Ylva och hennes pappa o lille brorsa det är ja och hon mot hennes pappa och lille brorsan :D Vi kommer lätt att ta dom! :) Först ska hennes pappa hämta mej så ska vi åka och hämta upp Maya någon stans där hon var och så ska vi åka och käka middag sen gäller det att vinna på bowlingen då:) Ska bli fett nice<3 Idag klarade jag ennu en dag av skolan:) Lite klotter på handen och så XD På morgonen så guidade jag och Ludde runt några skol saker som kollar så att skolor hare bra och ja så att de går bra i skolan, de va fett kul jue XD Men vet inte vad mer jag kan skriva... hmmm ja de ha vart en sk*t kul dag i da! :) Men hejdå! :'( Puss //Linnet <3

Kommentarer
Postat av: nea:)

ehh... menar du nt maya??:)

2011-11-16 @ 17:36:27
Postat av: Linnea

menar bästa kussen Maya!

2011-11-16 @ 17:36:35
URL: http://linez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0