Lite olika xD

Heej! Igår sov jag över med Linnea hos henne, vi hade jätte roligt och sminkade oss lite konstigt haha (skoj sminkade) Fast typ vid ti i fem var det hallween fest med basketen och de va as kul ( Jag van såklart limbon )!!! Fick en mössa när jag vann XD vi gick spök rundan sm var ''jätte läskig '' haha den va sådär iallafall rolig:) Linnea.S följde med och så var man i små grupper ch vi hamnade i samma och sen med ganska små :P men iallafall på spökrundan stängde Una in mig,Linnea och dom små i ett rum med en ''läskig'' kille som skulle skrämma oss fast han gjorde inget sen men dom små skrek som tusan!! fick ju as nt i öronen haha XD Har inte så mycket mer att skriva. Eller senare idag gick jag och Linnea till Josse och såg på film sen så körde vi princes sen så har jag inte gjort så mycket mer XD I morgon ska jag på basket match och vi kommer så klart vinna! Så håll tummarna i morgon på att Huddinge West vinner! Men nu ska jag inte skriva något mer idag så hejdå ;( vi ses i morgon! Läs&Komentera gärna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0