Vinnst mot skuru :)

Heej alla glada läsare och bloggare! Idag hade vi match mot skuru i nacka ( basketen ) och vi vann såklart :) det vart 30-43! Bra kört tjejer, vi är bäst som vanligt :D Sen har jag inte gjort något speciellt och just nu håller jag på att se på Tv :) Haha det är scooby doo as bra x) Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om, det har inte hänt något speciellt annat en att vi vann. Det kanske finns mer att skriva om i morgon :) Vi ses då hoppas jag! Hejdå! Tack för att ni läser min blgg! komentera gärna också!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahah klart vi vann, vi e ju bäst ;)<33

2011-11-08 @ 20:23:30
URL: http://www.veronica1999.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0