Hemma!<3:(

Heii bloggen och alla glada nygifta människor, haha ;D  men iaf igår var jag på bröllop i västerås eftersom min farbror joackim gifte sig med Mari :) grattis till er 2<3  och de var jätte trevligt, maten var god och ja de var trevligt :) gillar bröllop, undra vilka som gifter sig här näst..?  Åkte hem idag då, men vi åkte förbi Joackim och Mari och hjälpte dom att bära bort lite saker sen bröllopet och så fick vi leta efter Ellas örhängen som hon hade tappat men vi hitta dom inte men vi hittade 2 andra hallsband de ena var Ellas som hon också hade tappat ;D Sen så vart de hämfärd i en o en halv timme men de kändes mycket kortare hehe eftersom jag sov typ hela vägen samtidigt som ja lyssna på musik i mobilen fast sen ka mobilen av eftersom batteriet tog slut, efter ca en och en halv timme stannade vi hos mormor och morfar för att hämta lakrits men vi stannade kvar där ett tag.:) de var roligt att få träffa Lakrits efter några dagar. Sen så åkte vi hem därifrån o så åt vi och efter maten så hamnar vi där ja e nu ;D framför datan och bloggar ;) hehe, brukar ju nt skriva så himmla långt men ska försöka skriva lite längre nu eftersom jag nt brukar skriva knappt någonting! :O Brukar nt ha så mkt att skriva om men nu var de lixom bröllop så de fanns lite mer att skriva om då ;)<3 snart när jag har skrivit lite till så kommer de lite bilder som slut då ;D lite bebisar och annat ;D
Eller bilderna kommer nu så de blir typ slut efter bilderna :( sry men har typ inge mer att skriva...


 bild 1.Mari o Joackim 2.Melker 3.Pappa o Jenny 4.Melker 5.Mamma 6.Mari o Joackim 7.Mari o Joackim o andra 8.Melker
 Hihi klart nu X( men vi ses! Komentera o tipsa denna blogg snälla! Tack puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0