Roligare blogg snart.. XD

Tjoooobre! Kan någon tipsa mej på hur jag ska göra så att min blogg blir roligare och så att andra börjar läsa den?
Nu kommer jag skriva lite om vad min outfitt var idag (stava fel men aja) sen får ni komentera och skriva vad ni tycker jag ska skriva om så att bloggen blir intressantare.
 

DAGEN OUTFITT:  BILD+TEXT;  = rosa linne från '' BLIK BOK'' randigt typ tjoll från JINSKA, svarta tajts från H&M och svarta hälstrumpor. :) Detta var dagens outfitt för mej ;D vi får se vad de blir nästa gång, ps; utsläppt hår från mitt hår =D haha.

Men idag hade jag skola och ja vi räkna matte som vanligt och så fick ja reda på att de var på måndag vi ska ha sörmlandsleden och gå i en och en halv mil och gå i ca 6 timmar!!!! AAAAAH HUR SKA JA KLARA MEJ?
På söndag är de basket match och vi ska köra mot haninge och på söndag så fyller min store syster Jenny 17 år:) Grattis i förväg! kommer lite bilder på söndag! Och ikväll ska jag kanske vara med Josse en stund och i morn ska jag vara med Sandra sen ska jag åka till Huddinge Centrum och köpa pressent till Jenny sen ska jag vara med sandra igen efter att jag handlat ;D hihi inte en sådan ledig hälg för mej men ändå ;)
Men kom ihåg att tipsa denna blogg,komenter vad jag kan skriva om så de blir en roligare och intresantare blogg,och följ min blogg! Tack! PUSS!

//Linnet tid; 16.25 datum:23/9-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0