Simbson:) handlat ;) kompis ;)

  1. Heeeeej! Just nu sitter jag och ser på tv (Simbson) Jag tycker det är ett jätte bra och roligt pogram:)
    Idag efter skolan cyklade jag och Sandra och handlade kläder till i morn, jag hittade svarta tights,svart tröja, vit tröja, dom var jätte fina :)
    Och ja efter att vi handlat så var jag med Sandra, och vi åt nuddlar och köttbullar och spelade data, hoppade studsmatta och ja lite mer data;)

    nu kommer lite fakta om mej (har inget annat att skriva så)

  2. Blogg; linez.blogg.se
  3. Favvo rätt; Suchi
  4. Favvo ämne; Matte,idrott.
  5. Hobby; Bakset, judo, göra danser och sjunga lite fritt
  6. Favvo färg; svart,röd o vit
  7. Namn; Linnea
  8. Smeknamn; Linnet/Line
  9. Husdjur; Hund
  10. Saknade djur; Chinchillorna: Romeo,Julia o Tommy
  11. Favvo film; Avatar,Simbson och mera
  12. Favvo djur; Hund,marsvin o hamstrar
  13. Favvo land att vara utomland: Cypern
  14. Pojkvän; hmm låt mej tänka... INGEN
  15. favvo smink; mascara

Nu får de räcka med de ;D haha
men ska se klart på tvn nu;D hejdå! puss
tipsa min blogg så att folk läser! tack!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0