Teater o kompisar,shoppa!

Heej alla glada läsare! de blir ingen speciel dagens outfitt! de blir samma som igår men i morn blir de dagen outfitt och matchens outfitt för i morn har jag basket match!

Men iallafal, snart ska jag följa med Sandra till hennes teater och sen ska vi vara med varandra lite sen ska jag och kanske sandra ska följa med de får vi se men iallafal då ska jag till Centrum och handla pressent till min syrra Jenny som fyller 17 i morgon:) och så ska jag handla lite till mej också typ kläder till mej och titta om de finns några röda slingor i Centrum så att jag kan handla de där då:) Och till Jenny ska jag handla... de får ni se i morn när hon öppnat den för annars kanske hon läser och vet vad hon ska få:)

Men när jag vart i Centrum ska jag ara med Sandra lite mer och följa med henne till hennes andra teater på kvällen haha XD hon vet inte vilken av dom grupperna hon ska gå i, de  vart lite strul när hon skulle börja så nu går hon i 2 grupper tills dom vet, och efter den teatern ska vi va på kvällen lite. Fast jag kan ju inte sova över dära eftersom Jenny fyller år i morn så de blir inget sova över med någon på hälgen :S

Men på onsdag är de studie dag så då har jag och Josse pratat om att jag,Josse och  Sandra ska sova över från tisdag till onsdag haha XD kanske borde säga de till sandra också;) hon vet inte att vi ska de men ändå, hihi :)<3


På måndag ska 6orna gå sörmlandsleden och 6orna MÅSTE gå den långa som e en och en halv mil! vi ska promenera i ca 6 timar! :O hjälp!!! och efter de har jag judo... :S gud vad jobbig dag! kommer vara as trött ju!

Men nu blir de inget mer bloggande för nu har jag inget mer att skriva!
Tack för att ni följer min blogg! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0