Tråkigt :( språkval idag...

Heii bloggen!   kl.06.53 datum: 1/9-11

Sitter och tråkar mej innan skolan nu då... :(
I skolan kommer det typ vara språkval fast har engelska :( ville ha spanska egentligen men aja :/
Det är typ bara 5 st i engelskgruppen :( ganska lite, kommer ha en tjej som jag nt kommer ihåg vad hon heter och Mari (BILDLÄRAREN)

                                                                           
ÄMNE: CHOHOCARA

Hihi igår såg jag,josse,linnea och sandra ny på chogocara! En jätte bra manga serie typ, kanske ska se den idag också med den, den e jätte bra!! Så på skoldagar har vi ''chococara eftermiddag'' och på hälger elr när de nt e skola har vi ''chococara dag'' Hehe xD Men nu blir de nytt ämne ;D



                                                                           ÄMNE: KLIPPNING OCH BRÖLLOP

Hihi på fredag kl:14.00 ska jag klippa mej, och på lördagen ska jag åka på bröllop i västerås där min farbror ska gifta sig :)
Hoppas klippningen blir bra och att folk märker den så att den inte ser lika dan ut som nu xD hihi ingen vet hur jag ska klippa mej för jag ändrar mej hela tiden hehe... ;D Eftersom vi ska åka till västerås på lördag så måste ju någon ta hand om Lakrits (vår hund) så idag kommer mormor och morfar att hämta Lakrits. Men vi kmr typ hem igen på söndag. När vi e i västerås kmr vi bo hos mina kusiner: Föräldrarna: Freddy och Jenny  barn: Ella och Hugo :D


                                                                                              ÄMNE: INGET FÖR NU SKA JAG LOGGA UT ;D HEJDÅ PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0